Politica de garanție
Certificat de Garanție
Bijuteriile AURIA pot fi recunoscute prin certificatul de garanție emis cu datele companiei, conținând toate informațiile despre produsul achiziționat. Certificatul de Garanție însoțește fiecare bijuterie comercializată de societatea noastră și este emis în format fizic.
Fiecare bijuterie AURIA este însoțită de un Certificat de Garanție și factura sau bon fiscal.
Termenul de garanție pentru bijuteriile din aur este de 2 ani pentru orice lipsă de conformitate existent la data vânzării.
Pe fiecare certificat de calitate și conformitate vor fi înscrise datele cu privire la modelul, tipul de aur, gramajul, caratajul bijuteriei și data achiziției împreună cu o serie de instrucțiuni pentru păstrarea în condiții optime a produselor achiziționate. Diamantele sunt însoțite de certificate de calitate, care precizează greutatea (exprimată în carate), claritatea, culoarea și tăietura pietrelor.
Prin intermediul fiecărui certificat de calitate și conformitate, AURIA își exprimă angajamanetul de a respecta cele mai bune standarde în conceperea bijuteriilor, pentru ca fiecare client să beneficieze de o experiență unică de achiziționare și de servicii post-cumpărare.
Bijuteriile din aur sunt marcate cu titlul metalului prețios, respectiv 585 pentru aurul de 14K si 750 pentru aurul de 18K, marca de responsabilitate a producătorului si cu marca de autenticitate ANPC DMPPPPK, conform reglementarilor legale.
Conform OUG 190/2000, societatea noastră este autorizată ca Operator de Metale și Pietre Prețioase cu Autorizația nr. 12582/ 15.02.2023.
Procedura de analiză și marcare a bijuteriilor din metale prețioase este stabilita conform Ordinului 166/2020.
Prin garanția oferită se asigură drepturile consumatorului, conform OUG nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, și conform OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
Clientul beneficiază de posibilitatea de a schimba produsul o singură dată în termen de 30 de zile de la data achiziției, doar prin prezentarea bonului fiscal sau a facturii (în cazul comenzilor online) și numai dacă produsul nu a fost purtat si nu prezintă semne de uzură datorate manevrării defectuoase.
Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriei din cauza nerespectării indicațiilor menționate în cadrul Certificatului de garanție, a accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a acesteia sau a altor factori care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.
RECOMANDĂRI
Pentru o întreținere cât mai corectă a bijuteriilor AURIA vă recomandăm:
- Să purtați cu grijă bijuteriile încrustate cu pietre sau perle, deoarece montura acestora nu rezistă șocurilor mecanice.
- Să păstrați bijuteriile în cutiile primite la achiziționarea produselor sau în alte cutii destinate bijuteriilor.
- Să nu purtați bijuteriile în timpul activităților casnice / brute sau a acelora în care există posibilitatea ca acestea să intre în contact cu substanțe ce conțin sulf.
- Să nu purtați bijuteriile în timpul activităților fizice.
- Să evitați expunerea bijuteriilor la foc sau la substanțe corozive.
- Evitați contactul cu substanțele chimice, existând posibilitatea ca acestea să erodeze metalul.
- Metalul prețios își poate pierde strălucirea în timp dacă intră frecvent în contact cu agenți precum parfumul, apa sărată, creme de piele, fixativ pentru păr, clor sau sulf.
- Evitați purtarea bijuteriilor în timpul somnului.
În funcție de gradul utilizării, vă recomandăm ca bijuteriile să fie examinate și curățate de către un bijutier cel puțin o dată pe an.
Îti asigurăm, la un cost preferențial, remedierea defectelor care nu sunt cuprinse în certificatul de garanție și care nu țin de vicii de fabricație.
Servicii de garanție incluse, pe lângă cele cauzate de eventuale defecte de fabricație: curățare, reșlefuire, redimensionare, țintuire pietre prețioase (montare pietre căzute), refacere email și alte procese de înfrumusețare. Oferim aceste servicii timp de 2 ani de la achiziția bijuteriei. Pentru a beneficia de aceste servicii, te rugăm frumos să ne contactezi folosind datele de contact afișate pe site. Aceste servicii nu se execută pe loc, ci într-un termen pe care ți-l comunicam de îndată de evaluăm bijuteria. În funcție de complexitatea proceselor implicate, termenul poate să ajungă până la 28 zile lucrătoare.
Costurile de transport sunt suportate de noi pentru bijuteriile aflate în garanție, pentru care dorești să beneficiezi de servicii de înfrumusețare sau de eventuale reparații.
Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o. Reparațiile vor fi efectuate, de către bijutierii societății, într-un termen de maxim 28 zile calendaristice de la data predării bijuteriei către magazinul vânzător însoțit de certificatul de garanție și de factură sau bonul fiscal.
Societatea își asumă răspunderea conform prevederilor ordonanței nr.9/2016 pentru modificarea și completarea LG 449/2003 în a lua masurile necesare pentru a te despăgubi fie prin restuirea sumei plătite, fie prin înlocuirea pietrei cu o alta.
Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la achiziția și livrarea produsului (în cazul comenzilor online). Sesizările primite după acest termen nu vor mai fi luate în considerare.
Se refuză garanția în cazul în care asupra produsului s-a intervenit de către o persoană neautorizată sau de către o altă societate comercială sau dacă ornamentele, pietrele prezintă urme de lovire.
După expirarea termenului de doi ani, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condițiile legii.
RETURUL BIJUTERIILOR
Dacă vrei să returnezi o bijuterie AURIA, te rugăm să consulți pagina dedicată Politicii de Retur.
.